Internet Marketing

Internet marketing en Sales activiteiten

Teveel om op te noemen! Daarom een aantal steekwoorden met de uitleg hierover, en dat is waar wij ons iedere dag mee bezig houden.

Internet strategie
Hieronder zijn de modellen en de verschuiving in de markt van on-line advertising weergegeven. Hierbij staat altijd de positie van de klant(eindgebruiker) centraal. Dat we nooit meer vooraf kunnen bepalen welke dat is, geeft ook al aan dat de stelling BtB & BtC aan het verouderen is.

Internet aankoopproces van de klant

Advertentie producten
Buttons > Banners > Tekstlinks > Skyscrape> Rectangle > Roadblock. Beinvloeden het kijkgedrag en dienen dus ook niet vergeten te worden in een integraal plan.

Vertonings manieren
Run of Channel > Run of Site > Run bereik (aantallen) > Run of Cluster > Run of Network > Doelgroep network. Belangrijk vooraf te definieren welke doelgroep u, zo specifiek mogelijk, wilt gaan bereiken.

Bereik manieren
Site > Nieuwsbrief > Zoekmachine > Special concepts > Actie Sites > Title Sites > Doelgroepsites.
Ook het bereiken van de doelgroep valt en staat met de keuze van de dagelijkse informatie momenten van de doelgroep, zo bereik je ouderen anders dan 18+

Target op bezoek(ers)
Site Targeting > Time Targeting > Behavioural Targeting. Dit is of via diverse sites of via kenmerken in en op de site, zonder dat de klant het merkt registreren en verijken. 

Device, gebruiks apparaat Media.
Telefoon > Krant > Radio > Tv > Mobiel > Pda > … Hoe bereik je de doelgroep en op welke tijdstippen wil je dat, kan er gekoppeld worden aan intelligentie van uit databases?

Verkoop wijze
CpM > CpC > CpL > CpS > Omzet garantie Hieronder de verschuiving van de massale banner campagnes naar de maximale R.O.I. op de investering. Ofwel mede transactie verantwoordelijk.
Uit bovenstaande blijkt dat per thema per site en per doelgroep specifieke eisen gesteld mogen en kunnen worden. Ook spelen de beschikbare budgetten een grote rol in het geheel. Ook hier gelden per niveau en per target totaal andere wetmatigheden laat u helpen door een expert.

Afspraken genereren
Steeds meer bedrijven laten afspraken maken voor hun verkopers. De Ventura Connect Group BV ziet ook in het maken van deze afspraken grote voordelen, namelijk dat verkopers zich kunnen bezighouden met het binnenhalen van omzet. En dat in plaats van het zoeken naar bedrijven die mogelijk geinteresseerd zijn.

Gespecialiseerd in het maken van afspraken
Ventura Connect Group BV is gespecialiseerd in het maken van kwalitatieve afspraken op de zakelijke markt. Wij hebben ervaring in het opzetten van een professioneel traject. 

Contact voor het maken van afspraken.
Wilt u direct een afspraak met ons maken, neem dan contact met ons op.